Met plezier geschreven
Heldere teksten die overbrengen wat je anderen wilt laten weten, voelen, lezen of doen. Zowel extern - B2B of B2C - als intern. Online en print.
Bel mij onder meer voor aansprekende en doeltreffende blogs, brieven, brochures, visieverhalen, vacatures, testimonials (klant of medewerker aan het woord), webteksten, artikelen (magazines), congres- of sfeerverslagen. En: een goede voice-over (bedrijfsfilm) is uiteindelijk ook tekst!
Redactie en eindredactie
Alle teksten die vertellen wat je wilt vertellen, maar nog een stuk soepeler geschreven kunnen worden. Of logischer opgebouwd. Ik verzorg ook eindredactie: die laatste kritische blik op spelling, grammatica en zinsloop.
Communicatieadvies
Ik adviseer met plezier over:
- doelgroepgerichter communiceren (denk hierbij ook aan: gerichte arbeidsmarktcommunicatie)
- een nieuwe tone-of-voice, passend bij deze tijd of bij wat je eigenlijk wilt uitstralen
- je klantcommunicatieflow: de flow en inhoud van alle brieven en mails die klanten (of intern: medewerkers) ontvangen
- de boodschap die de organisatie ingaat bij verandertrajecten: wanneer communiceer je wat? En hoe doe je dat op een passende manier?
- realistische contentmarketing: als je niet meer wilt ‘zenden’ maar content wilt ontwikkelen die echt iets toevoegt voor je doelgroep
Zelf beter schrijven?
Medewerkers trainen in pakkender schrijven? Of laten oefenen met een nieuwe tone-of-voice? Ik verzorg workshops voor complete afdelingen, zoals Customer Care. Je kunt mij ook inschakelen voor één-op-één schrijfcoaching.